Travian Odgovori

Započnimo s pitanjima

Pretraga po pitanjima

Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.

Imam pitanje o...

Malo detaljnije:

Pretraga po Shemi stranice

Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.

Regije i pobjednički bodovi

Godišnji specijal igra se na karti drevne Europe podijeljene na  87 regija. Specijal 2020, Shadow Empires, uvodi frakcije koje imaju utjecaj na regije i kontroliranje.

Regije, naseljavanje i kontrola

Postoji 87 neovisnih regija koje mogu kontrolirati frakcije. To im omogućava sakupljanje pobjedničkih bodova i aktiviranje drevnih moći (artefakte).

Dakle, kako možete osvojiti regiju? Prvo, mora biti otključana. To se događa kada top 5 saveza u regiji ima ukupno najmanje 4.000 stanovnika u regiji. Broj stanovnika drugih saveza, igrača bez saveza, igrača na odmoru ili blokiranih igrača, kao i natarskih naselja ne uzima se u obzir. Nakon što je regija otključana, ne može se ponovno zaključati, međutim upoliko se populacija spusti ispod 4.000 prestaje proizvoditi pobjedničke bodove i moć se deaktivira.

Moguće je samo naseljavanje novih naselja u regijama koje su otključane ili susjednim otključanim regijama. Jedina iznimka od ovog pravila je nekoliko početnih regija gdje se pojavljuju novi igrači i gdje je uvijek moguće naseliti nova naselja. Svaka frakcija ima drugi početni region i kada postane pun igrači se pojavljuju u sljedećem susjednoj regiji.

Ako neka od frakcija u otključanoj regiji uspije postići više od 50% populacije (broje se samo naselja top 5 saveza u regiji), frakcija će početi preuzimanje kontrole nad regijom. Za to je potrebno 24 sata na uobičajenom serveru, 16 sati na x2 i 12 sati na x3 speed. Ako uspiju zadržati većinu, oni će kontrolirati regiju.

Podaci o broju stanovnika u regiji i udjelu top 5 saveza mogu se vidjeti u statistikama > kartica regije i bilo kojem veleposlanstvu u regiji. Imajte na umu da stupac "Stanovništvo regije" u statistici pokazuje stanovništvo top 1 saveza u regiji, a ne ukupan broj stanovnika u regiji.

Slijedi pregled mehanike regija:

Status regije Kako postići Efekti
Zaključana Sve regije su zaključane na početku. Ne može se naseliti dok se susjedna regija ne otključa. Nekoliko početnih regija je iznimka. Uvijek je moguće naseliti drugo naselje u regiji u kojoj imate glavni grad.
Otključana Top 5 saveza u regiji moraju doseći ukupno 4.000 stanovnika u regiji. Može se naseliti i osporavati. Ne može se ponovno zaključati.
Otključana Jedna od frakcija mora postići više od 50% stanovništva od top 5 saveza u regiji. Ostaje otključana i ako frakcija izgubi većinu.
Otključana Frakcija mora držati većinu više od 24 sata neprekidno. Članovi saveza koji kontrolira regiju mogu aktivirati drevnu moć regije (ako je ima) i dobivaju pobjedničke bodove sve dok regija ima više od 4.000 populacije.

Drevne moći i pobjednički bodovi

Najveći savez koji kontrolira regiju može imati korist od drevnih moći, ako ih regija posjeduje. Da bi se drevna moć aktivirala, igrač mora imati riznicu na razini 10 ((za malu moć koja djeluje na naselje) ili 20 (za moć koja djeluje na račun). Možete aktivirati moć u bilo kojem naselju; ne mora se nalaziti u istoj regiji kao i moć.

Možete aktivirati po jednu moć u svakom naselju, ali samo jedna od moći može djelovati na cijeli račun. Jednom aktivirana, moć traje 24 sata, nakon čega se može ponovno aktivirati ako savez još uvijek kontrolira regiju. Jedna aktivacija je besplatna svaki dan; cijena svake dodatne aktivacije je 5 (za moći koje djeluju na naselje) ili 10 (za moći koje djeluju na račun) zlata.

Moć se također može deaktivirati u sljedećim okolnostima:

  • Ako napustite savez
  • Ako izgubite naselje u kojem je aktivirana
  • Ako Vaš savez izgubi kontrolu nad regijom kojs posjeduje moć

Drevne moći, iako vrlo korisne, nisu jedina prednost kontroliranja regija. Ako želite pobijediti, Vaš savez mora prikupiti pobjedničke bodove. Svaki dan savez koji kontrolira regiju, zaradi pobjedničke bodove. Iznos ovisi o regiji:

  • Jedinstvana moć - 20 bodova po danu
  • Velika moć - 60 bodova po danu
  • Mala moć - 50 bodova po danu
  • Nema moći - 100 ili 200 bodova po danu

Dodatno top 5 saveza frakcije koja kontrolira regiju dobiva bodove na osvnovu populacije.

Frakcija koja sakupi najviše pobjedničkih bodova pobeđuje na kraju igre. Unutar frakcije pobjednik je savez koji ima najviše pobjedničkih bodova na kraju.

Pad populacije u regiji

Ako populacija regije padne ispod 4.000, regija prestaje proizvoditi pobjedničke bodove i ne daje više moć regije.

Regija se i dalje može osvajati/osigurati, mehanika osvajanja nije promijenjena. Jedina promjena je da se proizvodnja pobjedničkih bodova zaustavlja i da regija nije vidljiva u riznici.

Primjer 1: 

Regija je otključana ali je ponovo ispod 4.000 populacije

  • Dok je ispod 4.000 populacije, frakcija postiže >50% kontrole regije
  • Osvajanje započinje. Poruka da nema dovoljno populacije se i dalje prikazuje
  • 4.000 populacije je ponovo dosegnuto.
  • Sada je odbrojavanje vidljivo.

Primjer 2:

  • Regija je otključana.
  • Frakcija carstvo je osvojila region s najvećim savezom A.
  • Igrač B koristi drevnu moć.
  • Regija padne ispod 4.000 populacije.
  • Carstvo i savez A ne dobivaju više pobjedničke bodove i ne može se više koristiti drevna moć te regije.
  • Igrač B ima još uvijek aktivnu moć, nije otkazana ali je ne može reaktivirati.
  • Regija ponovo ima više od 4.000 populacije.
  • Carstvo i savez A počinje dobivati pobjedničke bodove ponovo i igrači mogu aktivirati drevne moći. 

Karta


Kliknite na kartu kako biste otvorili veću sliku.

Karta iznad prikazuje bojno polje godišnjeg specijala. U pitanju je drevna Europa koja je podeljena na regije. Karta prikazuje sve granice regija (uključujući i vodu), njihove nazive, moći i pobjedničke bodove. Također prikazuje i početne regije svake frakcije.
Napomena: ovo ne znači da su ograničeni na te regije, ako nema više mesta novi igrači će se pojaviti u susjednoj regiji.

Iskoristili smo kratke nazive drevnih moći, evo njihovih značenja:

  • Architect – jače zgrade
  • Boots – brže kretanje vojske
  • Confusion – skrovišta + nasumično gađanje
  • Diet – manja potrošnja hrane
  • Eyes – bolji špijuni
  • Storage – plan za veliko skladište i veliku žitnicu
  • Trainer – brže treniranje vojske

Pogledajte više detalja o drevnim moćima u članku učinak artefakta. Učinci su isti, međutim godišnji specijal nema ludi artefakt (nasumična moć).


Jeste li zadovoljni odgovorom na pitanje?

Da   Neutralno   Ne