Najčešće traženi odgovori
Zadnje izmjene
Travian Odgovori
Započnimo s pitanjima
Pretraga po pitanjima
Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.
Imam pitanje o...
Pretraga po ključnoj riječi
Možete jednostavno pronaći odgovor upisujući bilo koju ključnu riječ po kojoj pretražujete. Na primjer, ako želite znati kako srušiti zgradu upišite rušenje i pregledajte vezane odgovore.
Pretraga po Shemi stranice
Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.
Codex Victoria - usporedba razlika
Tablica ispod prikazuje razlike između rođendanskog specijalnog Codex Victoria i uobičajenog Travian: Legends servera.
Što |
Travian: Legends |
Travian: Codex Victoria |
Općenito | ||
Upute/ Uvođenje novih igrača |
Stare upute i sustav zadataka | Upute su zamijenjene novim sustavom za uvođenje igrača. Među izmjenama je i to što avanture ne istječu, zdravlje heroja se regenerira prelaskom na sljedeću razinu, resursi iz avanture se dodaju u inventar heroja. |
Karta |
Obična 401 x 401 Obična 801 x 801 (na internacionalnoj domeni) |
Europa 401 x 401 Europa 801 x 801 (na internacionalnoj domeni) |
Regije | Nema regija | 87 osvojivih regija |
Napredni početak | Ne | Brži početak s resursnim poljima na višoj razini i brzim naseljavanjem prva 2 naselja. |
Pobjednički bodovi | Ne | Savez ima >50% teritorijalne kontrole i vrijeme za zauzimanje regije je isteklo. Oni mogu koristiti moć artefakta i njihov savez sakuplja pobjedničke bodove. Pobjedničke bodove koje Vaš savez stekne svaki dan možete provjeriti u regionalnom pregledu. |
Plemena | 3 (Gali, Teutonci, Rimljani) | 5 (Gali, Teutonci, Rimljani, Egipćani, Huni) |
Zgrade plemena | Zgrade su vizualno iste za sva plemena | Svako pleme ima različit izgled zgrada |
Svjetsko čudo | Da | Ne |
Spajanje vojske | Ne | Da |
Prosljeđivanje vojske | Ne | Da |
Trgovačke rute | Možete napraviti trgovačke rute do vlastitih naselja, do svjetskog čuda saveza/saveznika i do naselja s artefaktima unutar Vašeg saveza/saveznika. | Možete napraviti rute do vlastitih naselja |
Ured za trgovinu | Udvostručen učinak | Udvostručen učinak |
Arena | Udvostručen učinak | Udvostručen učinak |
Red gradnje | Rimski računi imaju jedan dodatni red gradnje. | Rimska naselja imaju jedan dodatni red gradnje. |
Kapacitet skrovišta resursa i kapacitet trgovca | Svaki račun ima kapacitet skrovišta resursa i kapacitet trgovca koji ovisi o plemenu računa. | Svako naselje ima kapacitet skrovišta resursa i kapacitet trgovca koji ovisi o plemenu naselja. |
Kraj servera | Server se završava kada svjetsko čudo u vlasništvu igrača ili Natara dostigne razinu 100 | Server se završava nakon 180 dana. |
Zgrada | ||
Bolnica | Ne | Bolnica je posebna zgrada koja daje igračima mogućnost oporavka za vojnike ranjene u borbi. |
Artefakti | ||
Ime | Zovu se artefakti | Zovu se drevne moći |
Dostupnost | Arhitekta, brža vojska, bolji izviđači, manja potrošnja hrane, brža obuka, plan za veliko skladište, skrovište/slučajni cilj, ludi artefakt, građevinski plan | Arhitekta, brža vojska, bolji izviđači, manja potrošnja hrane, brža obuka, plan za veliko skladište, skrovište/slučajni cilj |
Osvajanje | Može se osvojiti rušenjem riznice u napadu s herojem ako igrač ima riznicu na odgovarajućoj razini u svom naselju. | Kada savez osigura regiju dobiva pristup drevnoj moći koja se može aktivirati u naselju s riznicom na odgovarajućoj razini. |
Aktivacija | Automatski se aktivira 24 sata nakon osvajanja. | Potrebno je ručno aktivirati svaka 24 sata; ista drevna moć može biti aktivirana po jedanput od strane svakog igrača iz saveza. |
Trajanje djelovanja moći | Trajno je aktivna | Potrebno je ručno aktivirati svaka 24 sata; ista drevna moć može biti aktivirana po jedanput od strane svakog igrača iz saveza. |
Ograničenja moći | Mogu se osvojiti najviše tri artefakta, od kojih samo jedan može biti jedinstveni ili da djeluje na račun. Više od 3 artefakta može se držati po računu. Artefakti se moraju oteti osvajanjem cijelog naselja u kojem se nalaze. Samo su 3 najstarija artefakta aktivna od kojih samo 1 može biti jedinstveni ili da djeluje na račun. Ako postoje 2 artefakta s djelovanjem na račun među igračeva 3 najstarija artefakta, četvrti najstariji će postati aktivan. Iznimka za osvajanje između vlastitih naselja: možete prebacivati artefakte između naselja računa s herojem čak i ako već imate 3 ili više artefakata. |
Dok je u Travian: Codex Victoria artefakt uvijek aktivan u pripadajućem naselju ili računu, drevne moći u Travian: Codex Victoria moraju se aktivirati. Mogu se aktivirati čim igračev savez postigne >50% teritorijalne kontrole i zadrži teritoriju 24 sata. Kako bi aktivirao drevnu moć član saveza mora imati riznicu na razini 10 za drevne moći koje djeluju na naselje ili riznicu na razini 20 za drevne moći koje djeluju na račun. Postoji, naravno, nekoliko ograničenja: za svako naselje može se aktivirati samo jedna drevna moć, a za svaki račun može se aktivirati samo jedna drevna moć koja djeluje na račun. Dakle, ukupno dvije drevne moći mogu utjecati na jedno naselje. |
Osvajanje | ||
Naselja | Kada osvojite naselje koje pripada računu drugog plemena, naselje mijenja pleme u pleme Vašeg računa. Sve zgrade specifične za pleme nestaju. | Kada osvojite naselje koje pripada računu drugog plemena, naselje ne mijenja pleme. Sve zgrade specifične za pleme ostaju, osim ako nisu uništene za vrijeme osvajanja. Vaš račun će ostati kao pleme koje ste odabrali prilikom registriranja. |
Natari | Kada osvojite natarsko naselje, ono će pripasti Vašem računu i biti istog plemena kao i račun. | Kada osvojite natarsko naselje, ono će pripasti plemenu poglavice s kojim ste osvojili naselje. |
Naseljavanje | ||
Gdje | Nema ograničenja | Možete se naseliti samo u regijama koje imaju susjednu regiju s više od 4.000 stanovnika. Postoji nekoliko regija koje uvijek možete naseliti (središnje polazne regije). |
Naselje | Prilikom naseljavanja novog naselja, osnovano naselje će pripadati istom plemenu kao i račun. | Prilikom naseljavanja novog naselja, osnovano naselje će pripadati plemenu poslanih naseljenika. |
Avanture heroja i predmeti | ||
Predmeti za heroja | Nošenje predmeta drugih plemena ne poboljšava vaše jedinice. | Nošenje predmeta drugih plemena poboljšava Vaše jedinice iz tog plemena u trenutnom selu. |
Predmeti u avanturama | Vaš heroj može pronaći samo predmete plemena računa. | Vaš heroj može pronaći samo predmete plemena računa. |
Vojska u avanturama | Vaš heroj može pronaći samo vojsku plemena računa. | Vaš heroj može pronaći vojsku koja pripada plemenu iz kojeg je započeo avanturu. |
Barjak | Predmet heroja bajrak utječe na kretanje vojske unutar članova saveza. | Predmet heroja bajrak utječe na kretanje vojske unutar saveznika. |
Savezništvo | ||
Veličina |
Informacija ispod vrijedi samo za servere koji su počeli prije 15.08.2019. Noviji serveri imaju isti sustav kao u Codex Victoria. Svaki savez može pripadati do trima različitim savezništvima. |
Svaki savez može pripadati jednom savezništvu koje sadrži najviše 4 saveza. |
Pojačanja | Igrači mogu poslati pojačanje u svako naselje. | Igrači mogu poslati pojačanje sebi, svom savezu i svakom savezu koji pripada istom savezništvu. |
Slanje resursa | Igrači mogu slati resurse bilo kojem drugom igraču. | Igrači mogu poslati resurse sebi, svom savezu i bilo kojem savezu koji pripada istom savezništvu. Ponude na tržnici nisu ograničene ovim ograničenjem. |