Travian Odgovori

Započnimo s pitanjima

Pretraga po pitanjima

Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.

Imam pitanje o...

Malo detaljnije:

Pretraga po Shemi stranice

Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.

Pravila igre

Pravila igre

Pravila igre Travian HR možete vidjeti ovdje.

Opća pravila i uvjeti korištenja

Opća pravila i uvjeti korištenja za Travian HR možete vidjeti here.

Sustavsko / Automatsko sprovođenje pravila igre

Slijedeće stvari kontrolira sama igra. Više nije moguće da budete blokirani jer ste poslali previše resursa ili napali/osvojili neko prijateljsko selo, sustav vam to jednostavno neće dozvoliti.

Automatsko ograničenje slanja resursa

Da bismo se otarasili kompletnog pravila o slanju resursa napravili smo sustav koji automatski sprečava prekomjerno slanje resursa.

Ograničenja koliko resursa igrač može poslati drugom igraču se sada nalazi u samom kodu igre. Tako da više nije moguće da budete blokirani jer ste poslali previše resursa, sustav jednostavno neće dozvoliti da to uradite.

Ograničenja su komplicirana i ovise o tipa povezanosti između igrača.

Tipovi povezanosti:

  • Tip 1 Igrači koji ne pristupaju sa istog računala i nisu igrali sa iste mreže (IP) nedavno.
  • Tip  2 Oba igrača koriste istu mrežu (IP) ili su nedavno bili čuvari računa.
  • Tip  3 Oba igrača su nedavno igrala na istom računalu, ili su trenutno čuvari računa.

 

Postoji 6 kategorija transfera:

  • Slanje resursa većem igraču
  • Slanje resursa manjem igraču
  • Slanje resursa većem igraču radi prehrane vlastitog pojačanja
  • Slanje resursa manjem igraču radi prehrane vlastitog pojačanja
  • Pljačka većeg igrača
  • Pljačka manjeg igrača

 

Jednosatna proizvodnja

Sva ograničenja su zasnovana na jednosatnoj proizvodnji. zbroj svih resursa drveta, gline, željeza i hrane (ukupna proizvodnja hrane umanjena za potrošnju stanovnika vašeg računa) proizvedenih u jednom satu na cijelom računu, na to dodajemo još i jedan sat prosječne prošlotjedne pljačke (pljačkaški prihod - resursi koje ste opljačkali) i to predstavlja jednosatnu proizvodnju resursa vašeg računa.

Moguće kombinacije resursa:

Ako je slanje resursa ograničeno samo na hranu (npr. prehrana pojačanja ili sela sa artefaktom) transfer resursa koji sadrži i druge resurse može biti nemoguć. Zbog toga morate obratiti pažnju na to koje kombinacije resursa šaljete i pokušati ih poslati.

Slanje resursa unaprijed:

U nekim slučajevima možete poslati resurse za nekoliko dana unaprijed. Na primjer, ako vam je dozvoljeno da pošaljete za 7 dana unaprijed, to znači da možete poslati zbroj jednosatnih proizvodnji od ponedjeljka do nedjelje odjednom.

Pravila za povezanosti tipa 1

  • može poslati 2 sata proizvodnje većem igraču (za 7 dana unaprijed) ali 0 ako ima <50 stanovnika
  • može poslati 3 sata proizvodnje manjem igraču (za 7 dana unaprijed) ali 0 ako ima <50 stanovnika
  • može poslati pojačanje većem igraču i poslati 150% hrane. (100% za 24 sata unaprijed). Dodatnih 50% se odnosi samo na pošiljke sa hranom
  • može poslati pojačanje manjem igraču i poslati 300% hrane. (100% za 24 sata unaprijed). Dodatnih 200% se odnosi samo na pošiljke sa hranom
  • može pljačkati većeg igrača neograničeno (kada su u istom savezu onda važi §2)
  • može pljačkati manjeg igrača neograničeno (kada su u istom savezu onda važi §1)

 

Pravila za povezanosti tipa 2

  • može poslati 1 sat proizvodnje većem igraču (za 3 dana unaprijed) ali 0 ako ima <50 stanovnika
  • može poslati 2 sata proizvodnje manjem igraču (za 3 dana unaprijed) ali 0 ako ima <50 stanovnika
  • može poslati pojačanje većem igraču i poslati 125% hrane. (100% za 12 sati unaprijed). Dodatnih 25% se odnosi samo na pošiljke sa hranom
  • može poslati pojačanje manjem igraču i poslati 150% hrane. (100% za 12 sati unaprijed). Dodatnih 50% se odnosi samo na pošiljke sa hranom
  • može pljačkati većeg igrača neograničeno (kada su u istom savezu onda važi §2)
  • može pljačkati manjeg igrača prema §1 ograničenjima iz ovog odjeljka

 

Pravila za povezanosti tipa 3

  • ne može poslati ništa većem igraču, veći igrač mora poslati prvi
  • može poslati 2 sata proizvodnje manjem igraču (za 1 dan unaprijed) ali 0 ako ima <50 stanovnika
  • može poslati pojačanje većem igraču i poslati 100% hrane. (100% za 6 sati unaprijed). Samo za 6 sati je dozvoljeno ako su pošiljke sa hranom
  • može poslati pojačanje manjem igraču i poslati 100% hrane. (100% za 12 sati unaprijed). Samo za 12 sati je dozvoljeno ako su pošiljke sa hranom
  • može pljačkati većeg igrača prema §2 ograničenjima iz ovog odjeljka
  • može pljačkati manjeg igrača prema §1 ograničenjima iz ovog odjeljka
  • ne mogu pljačkati sela koja su poslala resursi u posljednjih 6 sati a pripadaju igraču sa kojim imate povezanost tipa 3

 

Izuzeci

  • Selu sa svjetskim čudom resursi se mogu slati neograničeno.
  • Selo sa svjetskim čudom može biti napadano i može mu se slati pojačanje neograničeno.
  • Selu sa artefaktom se može neograničeno slati hrana.
  • Trgovina putem tržnice: Ako je trgovinski bilans (bez pljački i snabdjevanja) manji od 20% trgovina je uvijek moguća.

 

Automatska zaštita osvajanja sela

Ograničenja prilikom osvajanja se također nalaze u kodu igre.

Ova ograničenja nisu toliko komplicirana i ovise o tipu povezanosti računa.

 

Tipovi povezanosti:

  • Tip 1 Igrači koji ne pristupaju sa istog računala i nisu igrali sa iste mreže (IP) nedavno.
  • Tip 2 Oba igrača koriste istu mrežu (IP) ili su nedavno bili čuvari računa.
  • Tip 3 Oba igrača su nedavno igrala na istom računalu, ili su trenutno čuvari računa.

 

Pravila za povezanosti tipa 1

  • može osvajati sela ako oba igrača nisu bila u istom savezu ili saveznici u posljednja 2 dana

 

Pravila za povezanosti tipa 2

  • može osvajati sela ako nije bila aktivna veza čuvari računa u posljednjih 14 dana i ako oba igrača nisu bila u istom savezu ili saveznici u posljednja 2 dana

 

Pravila za povezanosti tipa 3

  • ne mogu osvajati sela jedni drugima

 

Izuzeci

  • *Selo sa svjetskim čudom se može uvijek osvojiti.
  • Selo sa artefaktom se može uvijek osvojiti.

*Selo sa svjetskim čudom uvijek se može osvojiti ukoliko je svjetsko čudo na razini 0

Detekcija botova

Dobre stvari dolaze onima koji čekaju.

Mnogi od vas su bijesni jer sve više i više igrača koristi botove i skripte u Travianu.

Što vama ovo znači?

Poštenim igračima se ništa ne mijenja, osim da se fairplay sada isplati. Dok igrači koji koriste bota ili skripte pokraj upisivanja captcha bit će i automatski kažnjeni. Kazna će biti sve veća ukoliko sustav otkrije da igrač ponovo koristi nedozvoljena sredstva.

Imajte na umu da sustav ne proverava sve igrače u isto vrijeme! Provjeru računa sustav obavlja proizvoljno. Ovo znači da igrač može igrati neko vrijeme koristeći nedozvoljena sredstva bez problema, ali kada račun bude provjeren problemi počinju.

Detekcija je potpuno automatska. Aktivnost igrača 24/7 nije pokazatelj korištenja nedozvoljenih sredstava.

Igrači koji koriste botove/skripte neće dobijati samo captche već će biti i kažnjeni. Kazna će biti sve veća ukoliko sustav otkrije da igrač ponovo koristi nedozvoljena sredstva.

Pošto mi stalno modificiramo i unapređujemo naš sustav za detekciju uvijek ćemo biti jedan korak ispred bot programera čak iako ih oni izmjene. Ovo znači da će igrači koji ne igraju pošteno imati prednost samo u veoma kratkom periodu.


Jeste li zadovoljni odgovorom na pitanje?

Da   Neutralno   Ne

Je li odgovor lako razumljiv?

Da   Neutralno   Ne

Je li prijevod dobar?

Da   Neutralno   Ne